Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Mapy Google

Mapy Google- jest to darmowy serwis Google, który pozwala wyszukać ulice, obiekty, firmy. Dzięki funkcji Street View możemy obejrzeć trasę w formie panoramy 360”. Aby znaleźć szukany cel wystarczy wpisać nazwę ulicy bądź współrzędne celu. Moja Firma Google Dodatkowo serwis pozwala stworzyć konto „Moja Firma”- jest to darmowe konto, które umożliwia wpisanie nazwy swojej firmy…

Long tail (długi ogon)

Long Tail (długi ogon) – są to frazy zbudowane z kilku wyrazów, które bardzo precyzyjnie opisują produkt bądź usługę np. czerwone szpilki prima moda.  Główną zaletą słów kluczowych typu Long Tail jest ich wysoka precyzja, która przekłada się na zwiększoną konwersję.

Newsletter – mailing

Mailing (newsletter)- jest to rodzaj magazynu internetowego , który tworzony i rozsyłany jest cyklicznie do osób, które wyraziły zgodę na jego otrzymywanie. Newsletterem możemy też nazwać maile informujące o nowościach produktowych,usługowych. Aby móc tworzyć oraz wysyłać newsletter, wymagane jest pozyskanie zgody od użytkowników lub posiadanie legalnej bazy adresów mailowych. Wysyłanie newsletterów jest bardzo…

Mapa strony

Mapa strony - sitemap Mapa strony jest jednym z ważniejszych elementów strony internetowej. Ułatwia przechodzenie robotom na podstrony, a więc wspomaga proces indeksacji całego serwisu. Szczególnie pomocna jest przy dużych portalach, np. sklepach internetowych, które zawierają dużą ilość odnośników do podstron. Standard plików XML jest akceptowany przez największe wyszukiwarki internetowe: Google, Bing czy Yahoo. Jak…

Marketing automation

Marketing automation- jest to automatyzacja pracy działu marketingu i działu handlowego, która ma na celu usprawnienie przesyłania informacji pomiędzy klientem a firmą. Dzięki Marketing automation klient otrzymuje dopasowane do niego treści, które przybliżają mu usługę bądź produkt, który oferujemy. Do funkcji marketingu automation wchodzą: email marketing, CRM, monitorowanie zachowań klienta. Automatyzacja w działaniach skutkuje szybszą…

Marketing szeptany

Marketing szeptany (buzz marketing)- te jedna ze strategii marketingowych, której zadaniem jest wywołanie dyskusji o produkcie, usłudze czy marce. Jej główną zaletą jest tworzenie opinii w naturalny sposób, przez co użytkownicy nie traktują tego jako reklamę a uważają za komentarz jednego z nich. Marketing szeptany jest bardzo dobrym narzędziem do budowania świadomości marki wśród…

Marketing wirusowy

Marketing wirusowy- jest to specyficzne działanie marketingowe, które ma na celu stworzenie treści w postaci obrazka, sloganu, filmu, który swoją atrakcyjnością (może być to treść szokująca, śmieszna, piękna) spowoduje zaangażowanie użytkowników, którzy oprócz zapoznania się z nią , prześlą ją dalej lub udostępnią swoim znajomym. Akcje marketingu szeptanego prowadzone są najczęściej na portalach społecznościowych, które…

Outbound marketing

Outbound marketing – są to działania marketingowe, które polegają na metodzie „wychodzącej do klienta” oznacza to, że skupia się na przekazywaniu gotowych treści reklamowych do użytkowników np. maile ofertowe, sprzedaż telefoniczna. Odwrotną metodą jest Inbound marketing, który ma za zdanie zachęcić użytkownika do tego, aby sam chciał wyszukać informacji o produkcie lub marce.

Page Rank

 Page Rank – Jest to wskaźnik Google, który pozwala nadać wartość stronie pod kątem wyszukiwania. Najważniejszym algorytmem jest TPR – (Toolbar PageRank) jest to algorytm, który instalujemy na stronie www, wskazuje moc strony, poprzez zliczanie linków wychodzących z witryny.

PHP

PHP – Jest to obiektowy język programowania, wykorzystywany do tworzenia stron internetowych oraz aplikacji internetowych, które działają po stronie serwera. Często wykorzystuje się go do zaawansowanych aplikacji- serwer baz danych. Jednak język jest ograniczony i musi być wspierany poprzez języki skryptowe, które działają po stronie klienta. Aby większość aplikacji webowych działały po stronie klienta, klient…