Black Hat SEO – to zakazane metody pozycjonowania, których stosowanie jest powszechnie nieakceptowane. Posługując się metodą Black Hat SEO nasza witryna może nieco szybciej wzrosnąć w wynikach wyszukiwarki, ale tak samo szybko może z niej zostać usunięta. Do szkodliwych metod należą : ukrywanie linków na stronie, umieszczenie treści skopiowanych z innych stron, zbytnie nasycenie strony…
Blog- jest to rodzaj witryny internetowej, która zbudowana jest najczęściej z chronologicznych lub tematycznych wpisów. Blog pojawił się na rynku jako nowoczesny zastępca pamiętnika. Duże zainteresowanie użytkowników internetu sprawiło, że pojawiły się nowe odsłony bloga takie jak: blogi eksperckie, blogi specjalistyczne, blogi w formie videoblogów, photoblogów czy audiologów. Prowadzenie bloga eksperckiego jest jednym z…
Bread Crumbs (okruszki)- to jedna z metod nawigacji na stronie internetowej. Ma ona za zadanie wskazać aktualną lokalizację użytkownika na naszej stronie i zostawienie na niej okruszków. Dzięki nim zapisuje się droga jaką przechodzi użytkownik poruszając się na witrynie. Ułatwia to np. cofanie się do poprzednich stron, orientacja na stronie. Nazwa „ okruszki chleba” powstała…
Content marketing – polega na tworzeniu wartościowych treści, które mają zainteresować grupę odbiorców i stworzyć długofalową relację. Publikacja przydatnych artykułów wzbogaca nie tylko markę ale także powoduje przyciągniecie nowych klientów, którzy trafiają do nas poprzez intrygującą treść, którą znaleźli w Internecie. Content marketing stosować możemy w formie bloga, newslettera, videoblogów, artykułów sponsorowanych, webinarów.
Cookies (ciasteczka)- są to małe zbiory informacji wysyłane przez stronę, którą odwiedzamy, na nasze urządzenie (komputer, smart fon).Ciasteczka pozwalają na zapamiętywanie naszych spersonalizowanych preferencji (np. wyświetlanie reklam, zapamiętywanie haseł o logowania) Filmik -> https://www.youtube.com/watch?time_continue=81&v=nqM1_D1G-RY
Copywriting- tworzenie unikalnych tekstów, które zawierają treści marketingowe.
Copywriter
To osoba zajmująca się tworzeniem treści reklamowych radiowych, telewizyjnych oraz prasowych. Do jego zadań należy przygotowanie odpowiednich treści pod wybraną przez klienta branże. Copywriter musi wykazywać się dużą kreatywnością w tworzeniu materiału ponieważ oprócz poprawnej gramatyki, osoba pisząca teksty musi zawrzeć w nich fachowe określenia oraz…
CRM – Customer Relationship Managment – jest to system, który ma za zadanie zarządzać relacjami z klientami. Dzięki niemu w prosty sposób możemy podnieść jakość komunikacji pomiędzy firmą a klientem. CRM pomaga w zarządzaniu informacjami wewnątrz firmy, analizie sprzedaży i satysfakcji klientów. Dobrze zaprojektowana aplikacja CRM pozwala usystematyzować proces sprzedaży oraz stworzyć szczegółowy raport z…
Współczynnik klikalności - CTR
Narzędzie Google AdWords służy do określenia liczby użytkowników, którzy zobaczyli reklamę i postanowili w nią kliknąć. Oblicza się go poprzez dzielenie liczby kliknięć przez liczbę wyświetleń. CTR pozwala nam sprawdzić czy kampania Google AdWords była skuteczna i czy nasze frazy wzbudziły zainteresowanie wśród użytkowników.
Pozyskiwanie linków jest jednym z elementów skutecznego pozycjonowania. Polega na umieszczaniu adresu naszej strony na innych witrynach. Dzięki czemu użytkownicy wchodzą na naszą stronę z różnych źródeł. Dofollow i nofollow to atrybuty przekazujące cenne informacje robotom wyszukiwarek, znacząco wpływają na pozycjonowanie. Linki dofollow są wartością domyślną w kodowaniu i przekazują wiadomość robotom, aby ten wszedł…
Duplicate content – to powielanie tej samej treści w internecie ( kopiując ją na różne serwisy internetowe lub korzystając z tekstu z innych portali, które w ten sposób są wielokrotnie powielane). W przypadku duplikatu treści na stronie, wyszukiwarki mają duży problem z prawidłowym zaindeksowaniem. Konsekwencje kopiowania teksu z innych źródeł jest bardzo odczuwalne, może…