Social Media - Facebook, Twitter, G+, Instagram, LinkedIn, YouTube; przydają się po to, by nawiązać kontakt z grupą naszych klientów. Nie jest to bezpośrednio sprzedaż, ale budowanie stałych i ścisłych relacji z odbiorcami. Staramy się wzbudzić w nich zaufanie. Jednocześnie pozyskujemy informacje na temat ich potrzeb i opinie o naszych produktach. W ten sposób wzmacniamy…
UX Design – to tworzenie produktu, który będzie najbardziej intuicyjny i przyjazny dla użytkownika. Aby taki produkt stworzyć należy cały czas zbierać i analizować informację o potrzebach klienta, działaniach konkurencji.
UX Design – to tworzenie produktu, który będzie najbardziej intuicyjny i przyjazny dla użytkownika. Aby taki produkt stworzyć należy cały czas zbierać i analizować informację o potrzebach klienta, działaniach konkurencji.
WordPress- to bezpłatny system zarządzający treścią (CMS), składający się z szablonów i zakładek, które umożliwiają tworzenie prostych stron www. Wordpress należy do łatwych oprogramowań, możemy go obsługiwać bez znajomości języka HTML, CSS czy PHP.
XML - Jest to uniwersalny język znaczników dzięki któremu możemy przechowywać strukturę obiektów z jego cechami i wartościami. Dzięki czemu w łatwy sposób można importować, exportować, odczytywać dane z tej struktury. Często wykorzystywane w RSS oraz podczas importowania produktów z hurtowni do sklepów.
Ruch organiczny – jest to obecność użytkownika na naszej stronie, którzy trafili do nas z wyszukiwarki Google, Yahoo, Bing. Ruch organiczny nazywany jest także ruchem bezpłatnym ponieważ klienci, którzy weszli na naszą stronę nie korzystali z płatnych narzędzi (AdWords) a z naturalnych wyników wyszukiwarki.
Testy AB –to metoda badań, która ma za zadanie porównać skuteczność działań np. która reklama przypadła bardziej do gustu klientom, jaki system CRM w pracy okazał się być bardziej korzystny dla firmy. Testy pomagają wybrać najlepszą usługę, stronę www, reklamę na podstawie przeprowadzonych prób z klientami/ użytkownikami. Wynik uzyskuje się na postawie wzrostu zainteresowania…
Gooogle Ads jest to narzędzie reklamowe (płatne), które umożliwia pojawienie się reklam: linków sponsorowanych, reklam produktowych, na początku wyszukiwarki Google w wyznaczonych miejscach. W ofercie AdWordsów znajdują się także reklamy graficzne, które wyświetlają się na wybranych przez Google stronach internetowych. Reklama Google Ads wyświetla się po wpisaniu przez użytkownika odpowiednich fraz, dlatego przy tworzeniu kampanii…
Pozycjonowanie jako ważne narzędzie marketingu internetowego
Strategie marketingu internetowego dają firmom dużą szansę i prawdopodobieństwo zwiększenia sprzedaży i uzyskania przewagi konkurencyjnej nad innymi firmami. Marketing internetowy SEO, ma kluczowe znaczenie. Dlaczego pozycjonowanie jest ważne? Jakie są zalety zrównoważonej optymalizacji i dlaczego każda witryna internetowa powinna być zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek?
Co to jest SEO?
Termin…
Po co mam określać grupę docelową?
Posiadając sklep internetowy, bloga czy nawet prowadząc fanpage’a lub profile społecznościowe danej marki, powinno się wiedzieć czym jest grupa docelowa oraz to - jak ją określić. Jeśli nie ustali się grupy docelowej, cała promocja marki pójdzie na marne. Nawet, kiedy wkładałoby się mnóstwo pieniędzy na reklamy i promowanie marki,…