Nowa mini platforma jest innowacyjnym sposobem na dzielenie się krótkimi i kreatywnymi filmami. Jest podobna w strukturze do TikTok, ale ma o wiele więcej funkcji, które zmienią sposób, w jaki przesyłasz swoje filmy!
Czym jest instagram Reels
Instagram Reels to nowa aplikacja, która pozwala tworzyć pętle wideo z ulubionych piosenek. Możesz uzupełnić je o nieruchome obrazy, a nawet nagrać ciszę, jeśli chcesz, tworząc eklektyczne ścieżki dźwiękowe dla postów na platformie mediów społecznościowych. To będzie interesujące zobaczyć, jak ta opcja ewoluuje, aby stać się bardziej popularne wśród użytkowników, którzy mogą nie wiedzieć jeszcze o jej istnieniu!
Kreatywna reklama zawsze była kluczem do sukcesu.
Wszyscy wiemy, że kreatywność jest dziś jedną z najważniejszych wartości. I choć użytkownicy mediów społecznościowych mogą się nią pochwalić.
Kreatywność w reklamie marki
Kreatywność jest jednym ze sposobów na reprezentowanie marki w mediach społecznościowych, ale może być trudna dla samych platform. Instagram Reels są przykładem, który pokazuje, że kreatywność i biznes dobrze się razem łączą. Jednak zawsze należy pamiętać by ton wyjściowy powinien brzmieć profesjonalnie.
Instagram a Tik Tok?
TikTok i Instagram to aplikacje, w których można udostępniać filmy. Mają one jednak różne cechy, które sprawiają, że jedna z nich jest lepsza od drugiej w określonych zastosowaniach:
Tiktok oferuje niezależność od portali społecznościowych, jak również zachęta do tworzenia własnych unikalnych treści na tej platformie; podczas gdy nie da się ukryć, że wiele osób czuje się lepiej podczas korzystania z Reels (wystarczy kliknąć specjalną zakładkę na dole), niektórzy uważają, że są przytłoczeni opcjami ze względu na jego ogrom w porównaniu do mniejszych konkurentów, takich jak Snapchat
Jak zrobić dobry Reels na Instagramie?
Idealny przepis na rolkę na Instagramie to taki, w którym jest mnóstwo połączonych ze sobą efektów.
Warto jednak zwrócić uwagę na kilka technicznych wskazówek – maksymalna długość w sekundach na filmach nie powinna przekraczać 60 i muszą one mieć rozdzielczość 1080p x 1920 pikseli przy proporcjach 9:16, w przeciwnym razie nie będą się ładnie wyświetlać podczas przewijania Twojego feedu bez żadnych zniekształceń! Insta Rolls możesz zapisywać jednocześnie zarówno z głównej siatki zdjęć (feed), jak i z poziomu samej rolki aparatu; nie ma też ograniczeń co do ilości klipów, o ile każdy z nich nie przekracza 2 minut materiału filmowego
Nowy trend – Video marketing
Instagram Reels to nowy sposób na dotarcie do swoich fanów i stworzenie dla nich niezapomnianych doświadczeń. Skorzystaj z tych wskazówek, jak możesz z powodzeniem wykorzystać filmy z Instagrama w swojej strategii marketingowej!
Marketing wideo to skuteczny sposób na zaangażowanie fanów i przekazanie im swojego przesłania. Dzięki najnowszemu narzędziu od Instagrama, możesz teraz tworzyć profesjonalnie wyglądające filmy, które są idealne dla kanałów social media, takich jak Facebook
Video marketing sposób na marketing firmy
Video marketing to najlepszy sposób na zaangażowanie i zachwycenie fanów. Ale jeśli chcesz, aby ludzie zwrócili na Ciebie uwagę, nic nie pobije dobrego filmiku na początek! Teraz Instagram wprowadził nowe, ekscytujące narzędzie, Reels, które umożliwia robienie świetnych filmików.
Video marketing jest potężnym narzędziem zwiększającym ruch na stronie, czas spędzony na stronie i sprzedaż. Może również pomóc użytkownikom lepiej zrozumieć produkty lub usługi
Świetne wideo może dostarczyć informacji, których ludzie potrzebują w mniej niż 2 minuty, bez konieczności czytania czegokolwiek innego – co sprawia, że są one idealne do przyciągnięcia uwagi na wczesnym etapie procesu wyszukiwania, zanim klikną całkowicie (co zdarza się dość często).