Strategia marketingowa na Walentynki
Walentynki to czas świętowania miłości i uczuć. Dla niektórych jest to dzień, w którym mogą wyrazić swoją miłość do siebie nawzajem. Dla innych jest to czas, aby cieszyć się towarzystwem przyjaciół i rodziny. A dla wielu jest to czas zakupów! Walentynki mogą być świetną zabawą dla marketerów. Pamiętaj tylko, aby zaplanować to z wyprzedzeniem.
Walentynki to doskonała okazja, do promocji swojej marki. Dlaczego nie spróbować kilku technik marketingu online, aby pokazać swoją markę?
Prezent na Walentynki
Większość osób kupuje go spontanicznie i nie ma przewidzianego z góry budżetu. W Internecie roi się od promocji, voucherów dedykowanych specjalnie na ten dzień. Marketingi Walentynkowy warto przygotować z wyprzedzeniem. Jak się przebić przez liczne banery reklamowe konkurencji?
Tworząc kampanie Walentynkową dla promocji swojej marki, zastanów się:
– do kogo chcesz dotrzeć
– jaki jest jej cel
– jakie efekty przyniesie?
– co możesz zaoferować?
W Walentynki marketerzy skupiają się głównie na grupie docelowej Kobiet ponieważ to one są bardziej zaangażowane w to Święto niż mężczyźni.
Jak przygotować stronę www na Walentynki?
- Przygotuj banery na stronie głównej
- Przygotuj pop z dedykowaną promocją Walentynkową, którą oferujesz
- Zaprojektuj newslletter Walentynkowy
- Przygotuj również odpowiednie posty w social – mediach
Walentynkowe szaleństwo zakupowe
Walentynki w e -commerce to głównie rabaty i kody promocyjne
Sklepy stacjonarne już zaczynają gromadzić zapasy czekolady, kwiatów i innych prezentów, a presja dla zakochanych jest ogromna, aby znaleźć coś specjalnego dla ukochanej osoby.
Nie jest tajemnicą, że Walentynki to wielkie święto dla firm w każdej branży. Oczekuje się, że w tym roku konsumenci wydadzą w sieci około 19,6 miliarda dolarów, a najpopularniejszymi przedmiotami będą karty upominkowe i kwiaty czy czekoladki. Jeśli chcesz zarobić na tym święcie, teraz jest czas, aby zacząć planować swoją strategię.

Marketing Walentynkowy firm
Promocja marki poprzez takie Święto jak Walentynki to gratka dla marketerów. Miłość wkońcu sprzedaje się najlepiej. Ale jak przygotować kampanie od serca? Oczywiście nie można przesadzić.
Promowanie swoich usług w Walentynki to świetny sposób na przyciągnięcie ludzi do Twojej strony. Jak wszyscy wiemy, Walentynki zawsze kojarzyły się z miłością i dawaniem prezentów – dlaczego więc nie uczynić z tego okazji dla Ciebie? Możesz zaoferować pewne produkty lub usługi po cenach niższych niż zwykle w tym okresie.
Walentynki kojarzą się z miłością i dawaniem prezentów, co czyni je świetną okazją do promocji Twojego biznesu! Jako sprzedawca internetowy możesz zdobyć zaufanie klientów, oferując im coś specjalnego – np. darmowe prezenty w tym okresie, które mogą chcieć lub potrzebować. Oferuj zarówno fizyczne produkty (z cenami), jak i cyfrowe subskrypcje, zawsze znajdzie się coś w sklepie, bez względu na preferencje.
Walentynki to pozytywne Święto i wpłynie z pewnością pozytywnie na odbiór Twojej marki w przyszłości.