Mamy zasięg – Grupa SEO
Jesteśmy agencją marketingową z Poznania, z której usług korzystają firmy z całej Polski. Wypozycjonujemy każdy biznes i branżę niezależnie od lokalizacji. W marketingu internetowym mamy 13 lat doświadczenia, co sprawia, że jesteśmy ekspertami w tej dziedzinie, a Klienci Nam ufają. Pomagamy Wam się rozwijać od lat. Promujemy mały i duży biznes, w dużych aglomeracjach miejskich jak i lokalnie.
Jesteśmy wszędzie tam gdzie Ty i Twoi Klienci
Pozycjonowanie stron internetowych – co to tak właściwie jest?
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych to działania, które mają na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Najczęściej opiera się ono na technikach, które nie są w pełni zgodne z wytycznymi wyszukiwarek. Pozycjonowanie stron internetowych często wykonywane jest razem z działaniami SEO. Z kolei SEO są to różnego rodzaju procesy, które zmierzają do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów oraz fraz kluczowych.
Pozycjonowanie to must have w biznesie
Współcześnie żadna strona internetowa czy żaden biznes nie zaistnieje w internecie bez dobrego pozycjonowania. W dobie, gdzie z każdych stron pojawia się konkurencja, serwis lub sklep internetowy przedsiębiorcom trudno jest utrzymać dobrą pozycję na rynku. Strony internetowe muszą cieszyć się odpowiednio wysoką popularnością, aby włożone w nie środki przełożyły się na wzrost sprzedaży oraz popularności Twojego serwisu internetowego.
Pozycjonowanie lokalne
Jeśli prowadzisz swoją firmę w dużym i dynamicznie rozwijającym się mieście, na przykład takim jak Poznań, warto zainwestować także w pozycjonowanie lokalne. Pozycjonowanie lokalne pomoże Ci dotrzeć do klientów z najbliższej okolicy. SEO lokalne dąży do osiągnięcia jak najwyższych pozycji Twojej strony internetowej w TOP 10 Google na dane frazy związane z konkretną lokalizacją np. dzielnicą czy miastem. Dzięki pozycjonowaniu lokalnym Twój biznes zostanie wypromowany w wyszukiwarce wśród mieszkańców danej miejscowości, na przykład jeśli prowadzisz salon fryzjerski pod Poznaniem, dajmy na to w Czapurach, powinieneś szukać klientów właśnie w tych okolicach. Strona internetowa Twojej działalności powinna się wyświetlać jako jedna z pierwszych w wyszukiwarce po wpisaniu danej frazy.