POP-UP – jest to funkcjonalność strony, która przejawia się jako automatycznie wyskakujące okno, za każdym razem, kiedy dana witryna się załaduje. Pop up bardzo często wykorzystywany jest do celów reklamowych. Wtedy kiedy użytkownik wchodzi na interesującą go stronę/sklep pojawia mu się reklama np. produktu bądź usługi.
PPC - jest to rodzaj reklamy, której system rozliczeniowy polega na opłacie za kliknięcie. Użytkownik, który wykupił taką reklamę, płaci za każde kliknięcie w reklamę.
Precle Presell Pages
Precle SEO to specjalistyczne strony internetowe stworzone pod publikowanie artykułów, w których umieszczane są linki do pozycjonowania. Większość wartościowych stron, jest sprawdzana przez moderatora, dlatego ważne, aby wpisy spełniały warunki zawarte w regulaminie. Głównym sensem precli jest podniesienie wartości linków dla robotów wyszukiwarek. Dzięki czemu strona zyskuje większą wartość.
Przekierowania (301)- „Moved Permanently” oznacza przekierowanie trwałe. Jest to sposób na przekierowanie z jednego adresu URL na inny URL. Z przekierowania 301 korzystamy w momencie, kiedy posiadamy np. 3 domeny, które odnoszą się do jednej strony.
Remarketing -jest typem kampanii AdWords, w której reklamy są pokazywane tylko osobom, które już były na Twojej stronie i opuściły ją z różnych powodów. Reklamy pokazywane są na stronach partnerskich Google uczestniczących w programie AdSense. Dzięki odpowiednio przygotowanej wiadomości reklamowej możliwe jest namówienie odwiedzających do powrotu na stronę i złożenia zamówienia.
RWD (Responsive Web Design)
Responsywna strona- jest to metoda projektowania strony, tak aby wyświetlała się poprawnie na urządzeniach mobilnych (telefonach komórkowych, tabletach). Obecnie coraz częściej korzystamy z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Dlatego zaleca się wykonywanie stron internetowych od razu z funkcją RWD.
SERP – Są to witryny internetowe, które wyświetlają się po wpisaniu danych słów kluczowych. Podzielone one są na wyniki naturalne czyli organiczne oraz na linki sponsorowane (adwordsy). Każda z wyświetlanych stron posiada tytuł, adres url oraz krótki opis w którym podkreślone zostają wpisane frazy. SERP tworzy listę serwisów internetowych na podstawie algorytmów wyszukiwarki, naturalne pozycje…
Social Media - Facebook, Twitter, G+, Instagram, LinkedIn, YouTube; przydają się po to, by nawiązać kontakt z grupą naszych klientów. Nie jest to bezpośrednio sprzedaż, ale budowanie stałych i ścisłych relacji z odbiorcami. Staramy się wzbudzić w nich zaufanie. Jednocześnie pozyskujemy informacje na temat ich potrzeb i opinie o naszych produktach. W ten sposób wzmacniamy…
UX Design – to tworzenie produktu, który będzie najbardziej intuicyjny i przyjazny dla użytkownika. Aby taki produkt stworzyć należy cały czas zbierać i analizować informację o potrzebach klienta, działaniach konkurencji.
UX Design – to tworzenie produktu, który będzie najbardziej intuicyjny i przyjazny dla użytkownika. Aby taki produkt stworzyć należy cały czas zbierać i analizować informację o potrzebach klienta, działaniach konkurencji.