Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

User Experience – co oznacza i na czym polega?

Czym jest User Experience? Najprościej mówiąc, User Experience to ogół wrażeń, jakich doświadcza użytkownik podczas korzystania z danego cyfrowego produktu. User Experience, w skrócie UX, dotyczy takich obszarów jak na przykład interakcja, funkcjonalność, wygląd, użyteczność, interfejs, treść czy typografia. Z terminem User Experience najczęściej możemy się spotkać podczas pracy ze stronami www, programami komputerowymi, ale…

Konto na LinkedInie – dlaczego warto założyć profil firmowy?

LinkedIn - na czym polega? LinkedIn to nic innego jak międzynarodowy portal społecznościowy. Głównym celem LinkedIna jest umożliwienie, a także ułatwienie użytkownikom kontaktów zawodowo-biznesowych. Pracodawcy mogą umieszczać tam oferty pracy oraz szukać potencjalnych osób na dane stanowiska. Jest to również wspaniałe miejsce dla poszukujących pracy lub tych, którzy pragną rozwijać swoją karierę. Na LinkedInie możesz…
pozycjonowanie strony

Ile trwa pozycjonowanie strony i od czego zależy?

Kilka słów o pozycjonowaniu Pozycjonowanie strony internetowej, czyli rozmaite działania z zakresu marketingu internetowego, mające na celu zwiększenie widoczności witryny internetowej w wynikach wyszukiwania. Główną rolę odgrywają tutaj słowa kluczowe, dzięki którym pozycjonowanie jest w ogóle możliwe. Pozycjonowanie najczęściej opiera się na działaniach SEO, czyli różnych procesów, które zmierzają do osiągnięcia przez dany serwis jak…

Czym jest reklama PPC?

PPC czyli zapłać za kliknięcie Powszechnie uważa się, że reklama PPC jest bardzo dobrym rozwiązaniem w czasie prowadzenia kampanii marketingowej. Ale czym ona jest i dlaczego jest tak skuteczna? Tego dowiesz się z poniższego artykułu. Reklama PPC inaczej jest nazywana reklamą CPC. Co oznaczają te skróty? Otóż, PPC znaczy Pay Per Click, czyli Zapłacić Za Kliknięcie,…

Link building- jak zdobyć wartościowe linki?

Czym jest  link building? Jest to proces, który wchodzi w skład pozycjonowania stron internetowych. Polega on na zdobywaniu linków, czyli odnośników z innych witryn do własnej. Jeszcze kilka lat temu liczyła się ilość takich linków - im więcej, tym lepiej. Jednak to już przeszłość. Teraz stawia się na jakość. Od 2013 roku, pamiętnego dnia, kiedy…

Co to jest landing page?

Landing page, czyli prosta strona docelowa, która wyświetla się zaraz po kliknięciu w reklamę na danej stronie internetowej czy na Facebooku, w linki sponsorowane Google AdWords, newsletter, mailing lub baner reklamowy zamieszczony na innej witrynie. Landing page jest miejscem, w którym klient styka się z promowanym produktem lub usługą. Narzędzie landing page jest uniwersalne - może…

Jak dać się znaleźć w Internecie? Czyli dlaczego trzeba się pozycjonować?

Obecnie, aby biznes dobrze się kręcił, miał wielu klientów oraz przynosił zyski należy być widocznym w Internecie. Nawet jeśli Twoje produkty byłyby jak najlepszej jakości, a oferowane przez Ciebie usługi byłyby warte samego króla - klienci muszą się najpierw dowiedzieć, że prowadzisz taką działalność. Pierwszym krokiem do tego, aby być widocznym w Internecie jest założenie…

Korzyści z dobrze wypozycjonowanej strony

Wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania Dobrze wypozycjonowana strona jest jak świadome kreowanie wizerunku w sieci. Nie da się ukryć, że ci, którzy są najwyżej, wydają nam się najbardziej fachowi i pewni. Przypisujemy im doświadczenie, jakość, prestiż i łatwiej ufamy, niż tym, o których nie znajdziemy żadnych informacji. Gdy nasza strona jest na najwyższych miejscach wyników…